пʼятницю, 17 лютого 2017 р.

Коротенько про колекції


  Оце іноді зайдеш у магазин до конкурента, а там суцільні гостроносі кулончики. І думаєш собі: тю, і чого вона тільки іх робить? Звичайно там купа варіантів: усяке каміння різнокольорове, і довгі, і товстенькі, і з візерункамі, і без... Але все одно ніби те саме. Невже людина нічого іншого вигадати не може? 
  А ти така сидиш - талановита, різноманітна - і пташечку, і котика, і кожного дня щось зовсім новеньке... і без продажів. 
  Це я про те, що різноманітність звичайно добре й цікаво, як для майстра (хочеться ж спробувати свої сили в різних напрямках, чи не так?). Але професійному продавцю не слід боятися одно-манітності. Навіть навпаки - на цьому можна непогано заробити. 
  Об'єднувати товари в колеції дуже корисно. По-перше, ось зробили ви кулон і хочете спробувати ще такий, але трохи інший - будь-ласка, грайтеся на здоров'я, а потім назвіть цю серію кулонів якось поетичню, вигадайте історію для соцмереж, покажіть усі разом і кожний окремо - і ось вам класний контент. Напишіть якісь передуючи пости, типу: агов, чекайте - готую щось смачненьке! Підігрівайте зацікавленість фоловерів.
  По-друге, такі невеличкі колекціі виглядають дуже привабливо в магазині, а сам магазин більш професійно і викликає у покупців довіру. 
   По-третє, однорідність зекономить вам час на фото. Аже ви певно будете фотографувати всі вироби разом, в один час, при однаковому освітленні, в одному оточенні і обробляти всі купою. Не поспішайте фотографувати кожний виріб окремо і бігом викладати в магазин. Зачекайте, продумайте як це краще подати. Можливо навіть провести фотосесію з професійним фотографом і моделями. Таким чином ви матимете готовий матеріал на кілька тижнів вперед. А поки він буде поволі публікуватися  - зробите нову колекцію.
  І четверта користь - колекції трохи звужують вашу аудиторію. Таким чином ви звертаєтесь не до усіх на світі любителів біжутерії, а саме до любителів прикрас з совами, наприклад. Це не страшно, отак взяти й "відрізати" усіх інших. Скільки на світі людей, що залюбки носили б кулон з совою? Гадаю кілька сотень тисяч набереться. А скільки таких кулонів ви можете виготовити? Так отож! На ваші руки роботи вистачить. До того ж така колекція буде модна й актуальна недовго - рік чи два. А далі ви придумаєте щось новеньке. 

 Я писала цю статтю, спираючись на свій досвід роботи з прикрасами. Але гадаю, ви зможете його застосувати і до інших видів творчості на продаж.

Я б хотіла поділитися ще однією практично порадою, як організувати себе для колекцій. Я створила собі чіткий розклад на 2 місяці. Наприклад, зараз я готую колекцію, і в ній має бути десь 8-10 речей. Для колекції я видяляю 2 дні на тиждень, щоб в 1 тиждень 1 річ була 100%. Тобто мені знадобиться 8-10 тижнів. Інші 3 робочі дні я приділяю повтору + нова річ, без колекції. Таким чином я чергую діяльність і робота поволі просувається. 

Немає коментарів:

Дописати коментар