середу, 6 травня 2015 р.

Сезон та не сезон


  За роки роботи в хендмейді я помітила, що продажі мають сезонність. Тобто в якийсь час покупці більш активні. Прискіпливий облік продажів допоміг краще зрозуміти, коли ж буває "сезон", а коли ні. Як кількість продажів співвідноситься з моїми діями по просуванню товару, і які дії є ефективними.
  Ось статистика за 2014 рік. Перший графік показує загальну динаміку фінансового року по місяцях з поділом на типи продукції (майстер класи та біжутерія). Січень - у мене традиційно найслабший місяць. Не можу сказати, щоб інтерес у покупців зовсім падав, просто я лінуюся-відпочиваю після "різдвяного сезону". Далі справи йдуть традиційно краще і краще - до відпустки. Минулого року у мене їх було дві - червень і серпень. Але продажі МК дають  можливість навіть літо зробити прибутковим.