пʼятниця, 23 січня 2015 р.

Що продавати?

 

  Ви все таки зважилися зайнятися продажами своїх шедеврів. Прокинулися вранці, не поїхали на роботу, а твердо сказали собі: "Я зможу! (Ну, ... хоча б спробую)".
  Чим же зайнятися, що краще продавати, щоб покупці стояли в черзі, а відпустка проходила яскраво, весело і далеко від дому?
   Не буду вас мучити, відразу виведу наукову формулу:
  Продаж хендмейду - це продаж функціональної ідеї, укладеної в досконалу емоційну форму!



Результат нашої творчості - це все таки предмет декоративно-прикладного мистецтва, а це означає, він повинен бути корисний, використаний, функціональний.
   Але ж щоб вирішити функціональну проблему, досить скористатися продукцією масового виробництва, чи не так? Це й дешевше. Потрібно нарубати дров - пішов у магазин, купив сокиру. Але ні! Наш покупець не такий простий. Він хоче наповнити своє життя якоюсь ідеєю. Привнести до нього дивну історію, затишок, зворушливі стосунки, бешкетну нотку, шик і неповторну якість ручної роботи.
    Знайдіть цю ідею спочатку в собі. Що моя робота принесе людині? (Тільки не треба цих нафталінних фраз про шматочок серця і душі майстра. Ми душу не продаємо!)))
А знаєте навіщо вам потрібно шукати свою ідею? Щоб її розвивати і використовувати.

Наприклад, розповім про свої роботи: ідея прикрас Ursula Jewelry - зробити звичайний день особливим. Ось прокидається дівчина вранці, приймає душ, робить зачіску, макіяж, одягає прекрасну сукню, все як завжди. І раптом, хочеться чогось особливого, додати вогню, таємниці або кокетства - рука тягнеться за кульчиками, які проїхали півсвіту, які були зроблені тільки для неї, вони чекають, вони готові прикрасити її життя.

Після такої ідейної підготовки вже можна будувати бренд: підбирати банери і слогани, визначати стиль, шукати антураж для фотографій і оформляти магазин. Тому що ви знаєте, за чим прийшов до вас покупець.

Тепер поговоримо про досконалість. Те, що ви продаєте, повинно бути ідеальне. Але не просто якісно, без браку (це за замовчуванням), а ... Досконале! Ви не спали ночами, ви народжували цю композицію, гризли себе "я нездара", прискіпливо вибирали кольори і матеріали заради чого? Щоб побачивши результат, глядач видихнув: "Боже, це чудово! Не знаю навіщо, але я його хочу!", І побіг сплачувати рахунок. ;)
Як цього добитися? Практика, постійне навчання, власні ідеї.

  Ще одна складова - емоційна. Продавайте те, що любите робити найбільше. Ви ж саме за цим пішли з офісу, правда? Щоб займатися улюбленою справою. Якщо ваше серце не завмирає від процесу, якщо руки не тремтять від захвату, коли ви торкаєтеся матеріалів, якщо буває нудно - краще не починати. Може ви зайнялися цим рукоділлям просто від нудьги? Тоді не вийде працювати по 12 годин на добу, як це іноді буває у фрілансерів. Не вийде розповідати з любов'ю про результат. І покупець відразу відчує, що вам все одно. Любов керує світом хендмейду, не борг, і не обов'язок. Знайдіть свою.
   Приклад створення невеликої компанії John Neeman Tools (Латвія), яка народилася з любові до своєї справи:


Ще один момент: не можна сказати про якийсь вид рукоділля, що ось тут продажів більше, а тут менше. Або: буду робити каблучки, їх краще беруть. Це конкуренції десь більше, десь менше. Тому що різні види вимагають різного рівня навчання, інструментів. Не кожен може влаштувати удома майстерню для лемпвока. В'язати спицями більш реально.
   Продати можна все. А успішність продукту залежить від тих складових, що ми вже назвали: очевидна користь, ідея, естетика і емоції.

Анонс наступної теми: Формування адекватної ціни для хендмейд.
________________________________
На головне фото потрапили авторські роботи: кульчики Наталии Дитиняк, гортензія Freken Ann

7 коментарів:

  1. Про совершенство... Почему-то перфекционизм иногда даже мешает. "Потому что это видишь только ты".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Стремление к качеству врядли повредит бренду. :)

      Видалити
  2. Очень правильная мысль - продавать не вещь, а эмоции, историю, образ - как то к этому иду, а вот в слова собрать, описать тяжело. Понимаю, что с этим связано и виденье своего покупателя.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ролик очень понравился - возникла идея поделиться кадрами из жизни своей мастерской:)

      Видалити
    2. Мы - продавцы счастья. :)
      Ой. ролик прекрасен - так вдохновляет.

      Видалити
  3. как я рада, что вас нашла! :) спасибо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И я рада новым друзьям. :) Заглядывайте - будет интересно.

      Видалити